keskiviikko 28. toukokuuta 2014

1 viikko takanapäin...monta edessä!

Jahas, tässä on viikonpäivät hurahtanut kerrassaan nopeaa vauhtia, ettei itsekään meinaa enää perässä pysyä. :)

Eilen oli kerrassaan laiskamatomainion -päivä; aamulla nukutti, kun ois pitänyt herätä salille (klo 6.30), joten en mennyt. Herättyäni kympin aikoihin, tunsin itseni tooosi väsyneeksi. Eli ne pitkät unet eivät sitten olleetkaan mikään hyvä ajatus. Sitten, toinen vaihtoehto olisi ollut lähteä myöhemmin, mutta ei huvittanut. "Ruuhka-aikaan" treenailu ei oo mun juttu. Ja kolmanneksi olin sitten aamusta asti huonolla tuulella, suu tuntui kuin ois ollu pottuja suu täys! Puhuminen oli jotenkin vaivalloista. Eli mökkihöperönä olin koko eilisen (tiistain) päivän. Mitä nyt roskat kävin heittää ja kirjastoautoon palauttaa kirjan ;) (Jota en ikinä loppuun asti saanut luettua!)

Tänään onkin sitten ollut paljon parempi fiilis :)

Muuten on kyllä kaikinpuolin mennyt ihan "ok" näiden kanssa. Aika hyvin niihin on nyt tottunut. Ja kuten taisin aiempiin teksteihin kertoa, että töissä leuat/suu väsyi äkkiseltään - niin näin lomalla on saanut olla vähän rennommin, eikä ole tarvinnut koko ajan puhua ;) Eipä vissiin... Kipeet nää raudat ei oo kyllä olleet nyt. Alkuunhan hampit oli ihan tosi herkät. Kesäkuun ekaa kiristystä odotellessa! ;)

Syöminenkin on onnistunut paremmin. Olen syönyt enemmän pureskeltavaakin ruokaa, jeeee :D En ole tainnut mainitakaan, että lopetin kuin seinään teen juonnin, kun nämä raudat tulivat. Kahvia en ole koskaan osannut kunnolla edes juoda, muuta kuin joskus tilanteen vaatiessa. Teetä sen sijaan lipitin niin paljon, että melkein tee-tippa ois pitänyt laitattaa käteen ;) Yleensä aina, jos kofeiinia ei saanut heti aamusta niin seurauksena oli päänsärky. Pienellä jännityksellä pelkäsin, josko se hirveät pääkivut lykkäis, kun äkkiseltään lopettaa...mutta ei mitään, kaikki on mennyt hyvin :) Olen oikeastaan aina juonut tummaa teetä, joten lopettamisen ajatus syntyi siitä, ettei hampaat tässä tän prosessin aikana tummuis. Ei ne nyt oo tummuneet sen suuremmin, kuten kuvista voi katsoa, mutta silti :D Välillä on kyllä tullut sellainen hassu tunne, että missäs se mun teehetki iltapäivällä/illalla on... Eipähän oo unihiekkaa vienyt kofeiini, hyvin oon saanut nukuttua. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti