sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

Sunnuntain ajatelmia...

Musta on alkanut viime aikoina tulemaan malttamaton! :D Sen huomaa taas tässäkin, että tiistaina on vasta aika oikojalle ja mä olen täällä nyt kirjoittelemassa! Ennenkuulumatonta... Yleensä olen hieman myöhässä kirjoituksieni kanssa.

Tällä kertaa minua rupesi pohdituttamaan se kirurginen toimenpide, joka on jossain vaiheessa vastassa. Murheeni on kyllä huvittava! :D Mutta... olen vastikään vaihtanut työpaikkaa ja en todellakaan haluaisi olla poissa sieltä minun hammasjuttujeni vuoksi. Enhän minä edes (tietysti) vielä  tiedä, että milloin tätä minun ienvetäytymää operoitaisiin, koska siitä ei ole ollut sen koommin puhetta - muuta kuin, että se tulee "ajallaan". :D Itseänikin lähinnä huvittaa nämä minun mietteeni... Noh jos nyt kävisi niin, ehkä oikojani ymmärtäisi, etten halua vielä näistä raudoista eroon, joten ei mitään kiirettä operaation kanssa ;D Odotetaan ihan leppoisasti syksyyn! ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti