sunnuntai 10. elokuuta 2014

:)

Aika menee kyllä hurjaa vauhtia. Aina, kun joku kysyy "Miten pitkään noi on sulla ollut/tulee olee?"..oon sillein, öööö. Vastahan nämä toukokuussa tuli (jo!) ja no, on semmosen reilun vuoden. Tulin päivittämään ajatuksia taas, vaikka ensi viikon keskiviikkona on jälleen kiristystä luvassa :) Can't wait!!!!

On ollut kivutonta aikaa. Hyvin mennyt, hyvin oon tottunut näiden kanssa elelemään. Ehkä vähän jänskää, miltä näytän niiden metallisten kiinnikkeiden kanssa. Mutta, sinänsä mikään ei muutu, koska meneehän tuossa tuo metallilanka kumminkin. Paljoa ei muutu :D Mä luulen, että kireemmältä tuntuu, kuin nyt.

Parin viikon päästä tulee sitten alas raudat! Mä vielä lupauduin tekee yhen extravuoron töissä. Vähän jännittää, mitä muminaa sieltä sitten tulee. No...mä kestän sen kuin nainen! Kyllähän sitä asiakaspalvelussa voi elekieltäkin käyttää - on  nimittäin ihan tuttua jo näinä päivinä joiden ulkomaalaisten asiakkaiden kanssa... joten nou problemos!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti